CrediMatch הנו מיזם לפיתוח פתרון התאמות האשראי המקיף בישראל. הפתרון פותח באמצעות שילוב בין אנשי טכנולוגיה, בוגרי תעשיית ההייטק הישראלית, לבין רואי חשבון מנוסים בעלי רקע מקצועי של שנים בניהול עסקים קטנים וגדולים.
הפתרון פותח מתוך היכרות עם בעיות בניהול פעילות סליקת אשראי איתן מתמודדים מנהלי כספים בכל יום וחודש. בעיות הנובעות מהחשיפה של ארגונים ועסקים למקרים רבים בהם כרטיסי האשראי לא חוייבו, למרות שהתקבלה הודעה שהחיוב בוצע. הדבר נובע ממספר סיבות: כשל טכנולוגי, התנהלות שגויה של אחד מהגורמים המעורבים, התכחשות לעסקה מצד הלקוח או טעות אנוש של מחייב הכרטיס.
התוצאה של בעיות אלה באה לידי ביטוי בהשקעה מיותרת ויקרה בביצוע התאמות אשראי, זאת כתוצאה מהקושי לעקוב אחר עסקאות אשראי, בעיקר בקרב עסקים גדולים המחייבים מאות כרטיסי אשראי ביום. הסתמכות על רישומי חברות האשראי, הבנקים וחברות הסליקה השונות אינה מספקת. עסקים שבוחרים לעקוב אחר התאמות כרטיסי אשראי באמצעות מחלקת הנהלת חשבונות מקצים משאבים רבים ויקרים של כח אדם העלול לשגות עקב העומס.
התאמת כרטיסי אשראי הוא התחום המתייחס להשוואה, פיקוח ובקרה על חיובים בכרטיסי אשראי.
השילוב בין טכנולוגיה להבנת עבודת ניהול האשראי בארגונים, מספקת שרותי התאמות לכרטיסי אשראי לעסקים וחברות המעוניינים לשדרג את רמת הנהלת החשבונות בעסק. שירותים אלה מותאמים לסוגי עסקים שונים ולמערכות הנהלת חשבונות שונות. ההתאמות מבוצעות בעזרת תוכנה יעודית שפותחה למטרה זו בלבד ומציגה באופן מדויק את אי ההתאמה בין רישומי החברה לנתונים המגיעים מחברות האשראי.
שירות ותמיכה
חברת CrediMatch מעמידה לרשות לקוחותיה צוות תמיכה בעל ידע מקיף בניהול אשראי וביצוע התאמות. הצוות מלווה ארגונים לאורך הטמעת הפתרון תוך התאמתו לצרכי הארגון – כולל ממשקים לתוכנות הניהול המובילות בשוק.