מערכת התאמות להנהלת חשבונות
התאמות כרטיסי אשראי » פתרונות » מערכת התאמות להנהלת חשבונות
הפתרון המושלם לעסקים בינוניים-גדולים
מערכת התאמות להנהלת חשבונות של CrediMatch הינה מערכת ייחודית המספקת פתרון משלים לבעיית התאמות כרטיסי אשראי. המערכת מבצעת השוואה בין נתוני מערכת הנהלת החשבונות של הלקוח ונתוני חברות האשראי השונות לצורך איתור חריגים, כגון: אי-חיובים, טעויות רישום, תקלות טכניות וטעויות אנוש הכרוכות בתהליך קליטת ושידור נתוני עסקאות האשראי.
המערכת מאפשרת ליצור ממשקים עם מערכת הנהלת החשבונות של העסק לצורך רישום פקודות יומן אוטומטיות אצל הלקוח. יכולת זו, הייחודית לתוכנת CrediMatch מביאה לחיסכון רב במשאבי האנוש ומאפשרת דיוק מירבי, ובכך משפרת את ניהול העסק וביצועיו.
מערכת ההתאמות של CrediMatch הינה מערכת אינטרנטית מבוססת שירותי Web המאפשרת ללקוחות הפעלה עצמאית של תהליך ההתאמות, צפיה בסטטוס בזמן אמת וגישה ישירה לקבצי הפלט בסיום התהליך, לצורך קליטתם במערכת הנהלת החשבונות של בית העסק.
יתרונות לעסק
- חיסכון בכסף - זיהוי מהיר של חריגים וטיפול בזמן אמת
- חיסכון בכוח אדם
- שקיפות מלאה לעסק
- סגירת ספרים מדויקת
- שדרוג משמעותי למערכת הנהלת החשבונות
- החזר גבוה על השקעה (ROI)
ייחודיות הפתרון שלנו
המערכת היחידה בשוק המספקת פתרון מלא הכולל טיפול במערך הנהלת החשבונות של העסק
פתרון אינטרנטי מלא שאינו דורש כל התקנה אצל הלקוח
אפשרות ממשק למערכות הנהלת חשבונות ו-ERP