בקרת אשראי היא נושא מורכב ובעייתי בכל בית עסק.
כשהנתונים בין העסקאות שבוצעו לבין רווחי בית העסק מעסקאות אלו אינם תואמים, העסק עלול להפסיד סכומי כסף גבוהים.
מערכת התאמות כרטיסי אשראי של חברת CreditMatch באה לעזרת בתי העסק בבדיקת והתאמת נתונים אלו.
אנו מציעים את מערכת הסליקה המתוחכמת המיועדת לסליקת כרטיסי אשראי מכל הסוגים ובכל בתי העסק.
לפני הכל, מהי סליקה?
סליקה אינה רק העברת כרטיס אשראי במסוף אשראי, אלא תהליך של העברה או קבלת תשלום בכרטיס אשראי דרך מערכת חכמה.
הפעולה מאפשרת משיכת תשלום מחשבון בעל הכרטיס לטובת חשבון בית העסק לאחר קניית מוצר או שירות, באופן חד פעמי או באופן קבוע.
כיצד מתבצע תהליך הסליקה?
- בשלב הראשון מתבצעת סליקה פיזית או דיגיטלית של כרטיס אשראי על ידי בעל הכרטיס בבית העסק או באתר אינטרנט, אפליקציה, מוקד טלפוני ועוד.
- פרטי העסקה מועברים מבית העסק לחברת האשראי ע"י חברת הסליקה.
- פרטי העסקה עוברים דרך שב"א המאמתת את הפרטים והעסקה מקבלת אישור (או נדחית).
- במידה והעסקה אושרה – חברת כרטיס האשראי הסולקת מזכה את בית העסק בסכום העסקה.
הדרכים לסליקת כרטיסי אשראי:
– פיזית בבית העסק על ידי קופה רושמת או מסוף
– טלפונית ע"י מתן פרטי כרטיס אשראי לבית העסק
– באמצעות מסוף סליקה נייד
– באמצאות אפליקציה חכמה
– באמצעות הוראת קבע חודשית דרך כרטיס האשראי
מה הן יתרונותיה של מערכת סליקת כרטיסי אשראי באמצעות האינטרנט?
– אין צורך להשקיע כסף בקניית חומרה – פעולת הסליקה יכולה להתבצע מכל מחשב בעסק.
– ניתן למזג את פעולות הסליקה במספר רב של נקודות מכירה.
– ממשק מהיר והתאמה בין פעולות סליקת כרטיסי אשראי ובין מערכות פיננסיות ו-CRM.
– מאפשרת ביצוע חיובים חוזרים בצורה נוחה.
– נותנת פתרון לבעיית אבטחת נתונים ועמידה בתקן
– חוסכת עלות אחזקת קו טלפון ייעודי עבור מסוף סליקה.
הטיפים של חברת CrediMatch לבחירת מערכת הסליקה הטובה והמקצועית ביותר
בשוק קיימים סוגים רבים של מערכות סליקת כרטיסי אשראי ולכן בעת בחירת המערכת יש להקפיד לבדוק את הנתונים הבאים:
– תכונות המערכת
– גמישותה והתאמתה לצרכים עתידיים
– אמינותה ועמידותה של מערכת הסליקה
– אפשרות עדכון המערכת לצרכים ספציפיים של כל עסק
מה הן התכונות העיקריות שבית עסק מצפה שיהיו למערכת הסליקה שהוא רוכש?
– שתהליך הסליקה יוכל להתבצע על כל סוגי כרטיסי האשראי הקיימים בשוק.
– שניתן יהיה לבצע סליקה ידנית עבור לקוחות שמעוניינים לשלם דרך הטלפון
– שהמערכת תוכל לתת פתרון לכל סוגי העסקאות – תשלומים, הוראות קבע, אישור ידני וכדו'.
– שתהיה במערכת הסליקה אופציה לביטולים וזיכויים
– המצאות ממשק ניהול ומערכת דוחות למעקב אחר כל פעולות הסליקה ודיווחי שידורים.
– שמערכת הסליקה תוכל להתממשק לכל שפות התכנות
– שניתן יהיה לאחסנה בכל חוות שרתים
– שניתן יהיה לבצע סליקה עם PayPal ואמצעי תשלום נוספים
– שתוכל להתבצע התממשקות קלה למערכות פיננסיות, בילינג ו – CRM.
– שהסליקה תוכל להיות בכל סוג מטבע
– שתהיה תמיכה טלפונית זמינה ומקצועית לאורך שעות פעילות העסק
כיצד נקבעת אמינות מערכת הסליקה באינטרנט?
אמינותה ויציבותה נקבעות לפי איכותה מבחינה טכנולוגית ולפי התשתיות שהיא מתבססת עליהן. הפרמטרים הקובעים מבחינת אמינות ויציבות הם:
- אבטחת מידע- אבטחת נתוני כרטיסי אשראי מחמירה ועמידה בתקן PCI DSS level 1
- זמינות – יכולת המערכת לעבד כמה עסקאות סליקה בו זמנית ותוך זמן תגובה קצר
- שרידות – יכולת המערכת לעבוד גם בעת הפסקות חשמל ונפילות תקשורת.
- שירות לקוחות – האם המערכת מספקת שירות לקוחות ותמיכה טכנית לאורך כל היממה.
- אמינות בשידורי עסקאות, דיווח סטטוס העסקאות ללקוח ויכולתה להתאושש מנפילת שידורים.
מערכת הסליקה של חברת CrediMatch – הפתרון האידיאלי לכל עסק
מערכת סליקת כרטיסי האשראי המתקדמת והחכמה של חברת CrediMatch מאפשרת מתן פתרונות סליקה ברמה גבוהה לבתי עסק וחברות.
החברה אינה מתפשרת באיכותה של התשתית הטכנולוגית בה בנויה המערכת ומקפידה על אבטחת נתונים מחמירה ועמידה בתקן PCI: DSS Level 1.
שירותי הסליקה אותם מציעה חברת CrediMatch מיועדים לאפשר לכל בית עסק המשתמש בהם חיסכון רב בעלויות.
המערכת כוללת ממשק ניהול ידידותי שבעזרתו ניתן לבצע את תשלומי האשראי במגוון דרכים, כגון: אתר אינטרנט, דרך הוראות קבע, באפלקציות ועוד.
מעוניינים לקבל מידע נוסף על הפתרונות שלנו? צרו עמנו קשר, ונשמח לספק לכם ייעוץ מותאם לצרכים שלכם.
מוזמנים לקרוא גם על הכחשת עסקה
וגם על פקודות יומן