ניהול התאמות כרטיסי אשראי, דורש מבעלי עסקים להתמודד עם נושאים רבים, כגון: סוגי תשלומים, עמלות שונות, עסקאות מבוטלות ונושאים נוספים,
ההופכים את ההתאמה הידנית לבלתי אפשרית כמעט.
מערכת ההתאמות האינטרנטית של חברת CrediMatch באה לעזרת בעלי העסקים ע"י כך שהיא מאפשרת להם לקבל כלי בקרה מתוחכם וקל לשימוש,
המספק שירות התאמות כרטיסי אשראי ממוחשב. מהי ייחודיות המערכת? וכיצד היא מסייעת לכם לפשט את התאמות כרטיסי האשראי?
לשלוט בעסקאות כרטיסי האשראי בקליק
בקרת אשראי היא נושא מורכב ובעייתי בכל בית עסק. זוהי תופעה שכיחה למדי,
שבעת עריכת הדו"ח השנתי הסכומים שבו אינם תואמים לסכומי יתרות השוברים של כרטיסי האשראי המצויים בידי העסק.
הרבה עסקים מפסידים בצורה שכזו סכומי כסף גדולים, משום שאין להם זמן, משאבים וכלים מתאימים לעסוק בבקרת אשראי והתאמות כרטיסי אשראי.
מערכת התאמות כרטיסי אשראי של CrediMatch – הפתרון לבקרת האשראי
מערכת התאמות כרטיסי אשראי של חברת CrediMatch הינו מיזם לפיתוח התאמות אשראי המקיף בישראל.
פתרון זה פותח באמצעות שילוב בין אנשי טכנולוגיה, בוגרי תעשיית ההייטק הישראלית ורואי חשבון מנוסים בעלי רקע מקצועי של שנים בניהול עסקים קטנים וגדולים.
מערכת מתקדמת זו מהווה פתרון מושלם לכל סוגי העסקים והיא הותאמה לצרכים המגוונים של עסקים הפועלים בשוק הישראלי ובשוק הבין לאומי.
המערכת קולטת נתוני עסקאות ממערכת ש.ב.א או מהמערכת החשבונאית של העסק ומבצעת התאמת נתונים מול קבצים של חברות האשראי
ו/או חברות הניכיון.
פעולת התאמה זו יכולה לזהות בזמן אמת עסקאות חריגות, כגון: ביטול עסקה, תנועות שלא נקלטו וחריגה בעמלות.
כמו כן היא מסוגלת לספק לבעל העסק נתונים וסטטיסטיקות אחרים לפי בקשתו.
למערכת ההתאמות האינטרנטית של CrediMatch שני ממשקים:
– ממשק משתמש אינטרנטי הכולל מערכת דוחות ו-BI מתקדמת
– ממשק צד שרת מבוסס שירותים (Web Services) היוצר אינטגרציה עם מערכות צד שלישי (כגון חברות סליקה)
בעבודתה המתקדמת של המערכת ניתן למנוע את זליגת הכספים ולהבטיח התאמה מלאה לרוב מערכות הנה"ח,
כולל רישום של פקודות יומן כרטיסי אשראי.
היא מספקת את שירותי ההתאמה המתקדמים הללו ליותר מ -7,000 נקודות מכירה בארץ, בתי עסק ורשתות שיווק.
ככל שהשימוש במערכת ההתאמות של CrediMatch נהפך לפופולרי יותר, כך זוכות יותר חברות לשליטה מלאה בהכנסותיהן וברווחיהן.
יתרונות מערכת ההתאמה של חברת CrediMatch
– חיסכון בכסף – זיהוי מהיר של חריגים וטיפול בזמן אמת
– חיסכון בכוח אדם
– שקיפות מלאה של פעולות האשראי לבעל העסק
– אספקת נתונים ברמה יומית מכל חברות האשראי – שליטה מלאה על שוברי האשראי והתקבולים,
פיקוח ובקרה הדוקים והצפת עסקאות שבגינן לא התקבל תשלום.
– פשטות ונוחות – ממשק העבודה הידידותי מאפשר את ביצוע פעולות ההתאמות בצורה קלה, נוחה ובטוחה ובזמן קצר.
– רישום התאמה בספרי הנה"ח של הלקוח – בבסיס המערכת קיים ממשק רישום פקודות יומן כרטיסי אשראי המאפשר הצפת עסקאות לא מתואמות,
רישום דפי בנק וחשבוניות של חברות האשראי וחברות הניכיון.
מהי ייחודיות המערכת?
– בקרת אשראי ברמה יומית – זוהי המערכת היחידה בשוק שיכולה לספק ניטור, בקרת נתונים והתראות בזמן אמת ברמה יומית.
– תמונה מקיפה ומלאה של תזרים האשראי הצפוי – וכן ניתוח יחסי העלות מול תועלת של תוכניות מועדוני לקוחות.
– הדרך הקלה לדעת האם חברות האשראי זיכו את העסק בגין כל העסקאות שבוצעו וטיפול יעיל בעסקאות חריגות
– מציעה פתרון אינטרנטי שאינו דורש התקנה אצל הלקוח
– מאפשרת ממשק למערכות הנהלת חשבונות ו-ERP
– מספקת מענה לצרכים הייחודיים של כל בית עסק, תוך התחשבות בגודלו ובאילוצי השוק שבו הוא פועל.
– אבטחת מידע – פעולת המערכת מתבצעת באתר מאובטח בטכנולוגית SLL.
– טיפול בעסקאות מבוטלות או מוכחשות – עסקאות מסוג זה עלולות להפוך לחובות אבודים. עם מערכת התאמת כרטיסי האשראי הזו ניתן לזהות את העסקאות המוכחשות ולטפל בהן בזמן.
– וידוא התאמת עמלות – מאפשרת בקרה על גובה העמלות של חברות האשראי השונות בהתאם להסכמים הקיימים מול חברות כרטיסי האשראי ומועדוני הלקוחות השונים המצויים בשוק.
בקרה ושליטה מלאה על פעולות האשראי, בכל זמן
מערכת התאמת כרטיסי האשראי שלנו מאפשרת לך, בעל העסק, להיות תמיד בבקרה ובשליטה מלאה על פעולות האשראי של החברה.
אנו פועלים לקראת שילוב אופטימלי בין טכנולוגיה לעבודת ניהול האשראי בעסקים. אנו עומדים לשירותם של עסקים וחברות
המעוניינים לשדרג את רמת הנהלת החשבונות בעזרת התוכנה הייעודית שפיתחנו. תוכנה הבודקת ברמה יומית אי התאמות בין רישומי החברה לנתונים המגיעים מחברות האשראי.
לחברת CrediMatch צוות תמיכה בעל ידע מקיף בניהול אשראי וביצוע התאמות, העומד לשירותכם לליווי וליעוץ לאורך תהליך ההטמעה. נשמח לעמוד לשירותכם.
מוזמנים לקרוא גם על הכחשת עסקה