התאמת אשראי לעסק – התייעלות מחייבת!

איך מערכת התאמת אשראי יכולה לסייע לעסק שלכם?

בעלי עסקים נתונים לבירוקרטיות רבות בניהול העסק באופן יומיומי הדורשות כוח אדם, הגשת דוחות, הנהלת חשבונות, תשלומים ועבודה עם מערכת סליקה וחברות אשראי. כל בעל עסק רוצה להתייעל איפה שהוא יכול למען חיסכון בכסף וזמן במיוחד כשמדובר בנושאים פיננסיים.

רוב העסקים היום מתבססים על סליקת כרטיסי אשראי כאמצעי תשלום עיקרי כדי לגבות כסף מלקוחותיהם.

למה התאמת אשראי ידנית היא עבודה כל כך מורכבת?

עבודה מול חברות סליקה ואשראי דורשת לנהל בקפידה התאמות כרטיסי אשראי הכוללות נתונים רבים ממקורות שונים, ביניהם חברות אשראי שונות ומספר חברות סליקה.
עבודה זו נעשית במקרים רבים באופן ידני, התאמת אשראי ידנית משמעותה עבודה מול מספר גורמים במקביל ובקרה על כל עסקאות האשראי בעסק, כמעט בלתי אפשרי לבצע זאת באופן תקין נטול תקלות:
– ככל שעסק מבצע יותר עסקאות בכרטיסי אשראי כך עבודת התאמת אשראי הופכת מורכבת יותר.
– ריבוי עסקאות כוללות ניהול תשלומים, הכחשות עסקאות, זיכויים, ביטולים ועוד.
– התאמת יתרה לעסק על פי עסקאות האשראי מסורבלת וכמעט בלתי אפשרית באופן ידני בעבודה מול כמה חברות אשראי.

רגע אחד לפני שמנהל החשבונות שלכם קורס תחת הלחץ או שאתם מתחילים להגדיל את צוות העובדים שווה לכם להכיר את מה שיקל עליכם בצורה היעילה ביותר.

אז איך אפשר לייעל את העבודה מול חברות האשראי?

התשובה היא מערכת התאמת אשראי של CraditMatch שעושה עבור בעלי עסקים את העבודה הקשה ומציפה בזמן אמת עסקאות אשראי חריגות, עסקאות אשראי לא מאושרות, חריגה בעמלות ועוד.

מה מערכת התאמת אשראי CraditMatch נותנת לעסק שלכם?

  1. יותר כסף ופחות כח אדם – מערכת התאמת אשראי מזהה באופן יעיל ומהיר מקרי אשראי חריגים וכך הטיפול בהם נעשה בזמן אמת ללא צורך בתוספת כח אדם ע"פ היקפי משרה גבוהים.
  2. החזר השקעה גבוה – המערכת דואגת שההוצאה על התאמת האשראי וחברות האשראי משלמת לעסק.
  3. נתונים עדכניים ומסודרים – נתונים המועברים כל יום מכל חברות האשראי איתם העסק עובד.
  4. שקיפות מלאה על ההתנהלות הפיננסית של העסק.
  5. טיפול יעיל ומהיר בביטולי עסקאות או בהכחשות.
  6. בעיות טכניות – טיפול יעיל בבעיות טכניות ופתרון בעיות שונות בשידור עסקאות.
  7. תזרים עתידי מדויק לעסק – על ידי הוצאת תמונת מצב להכנסות אשראי עתידיות.
  8. שליטה על הכנסות והוצאות לעסק – לפי ניתוח עדכני מחולק לפי סוג חברת האשראי, מסופים, חודשים ועוד נתונים רלוונטיים.
  9. הקפדה בעמלות -מערכת התאמת אשראי מזהה בזמן אמת חריגות בעמלות בהתאמה להסכמים מול חברות האשראי השונות.
  10. הנהלת חשבונות – ישנה אפשרות לשדרג לממשק מערכות הנהלת חשבונות ותכנון משאבי ארגון(ERP).

CraditMatch היא המערכת להתאמת אשראי המובילה בתחומה, מעדכנת ומספקת נתונים באופן יעיל כל יום לעסק דרך האינטרנט ללא צורך בהתקנה או התאמה מיוחדת בית העסק – יעילות היא לחלוטין שם המשחק כאן!

בקרת אשראי היא נושא מורכב ובעייתי בכל בית עסק.
כשהנתונים בין העסקאות שבוצעו לבין רווחי בית העסק מעסקאות אלו אינם תואמים, העסק עלול להפסיד סכומי כסף גבוהים.
מערכת התאמות כרטיסי אשראי של חברת CreditMatch באה לעזרת בתי העסק בבדיקת והתאמת נתונים אלו.
אנו מציעים את מערכת הסליקה המתוחכמת המיועדת לסליקת כרטיסי אשראי מכל הסוגים ובכל בתי העסק.

לפני הכל, מהי סליקה?

סליקה אינה רק העברת כרטיס אשראי במסוף אשראי, אלא תהליך של העברה או קבלת תשלום בכרטיס אשראי דרך מערכת חכמה.
הפעולה מאפשרת משיכת תשלום מחשבון בעל הכרטיס לטובת חשבון בית העסק לאחר קניית מוצר או שירות, באופן חד פעמי או באופן קבוע.

כיצד מתבצע תהליך הסליקה?

  1. בשלב הראשון מתבצעת סליקה פיזית או דיגיטלית של כרטיס אשראי על ידי בעל הכרטיס בבית העסק או באתר אינטרנט, אפליקציה, מוקד טלפוני ועוד.
  2. פרטי העסקה מועברים מבית העסק לחברת האשראי ע"י  חברת הסליקה.
  3. פרטי העסקה עוברים דרך שב"א המאמתת את הפרטים והעסקה מקבלת אישור (או נדחית).
  4. במידה והעסקה אושרה – חברת כרטיס האשראי הסולקת מזכה את בית העסק בסכום העסקה.

הדרכים לסליקת כרטיסי אשראי:

– פיזית בבית העסק על ידי קופה רושמת או מסוף

– טלפונית ע"י מתן פרטי כרטיס אשראי לבית העסק

– באמצעות מסוף סליקה נייד

– באמצאות אפליקציה חכמה

– באמצעות הוראת קבע חודשית דרך כרטיס האשראי

מה הן יתרונותיה של מערכת סליקת כרטיסי אשראי באמצעות האינטרנט?

– אין צורך להשקיע כסף בקניית חומרה – פעולת הסליקה יכולה להתבצע מכל מחשב בעסק.

– ניתן למזג את פעולות הסליקה במספר רב של נקודות מכירה.

– ממשק מהיר והתאמה בין פעולות סליקת כרטיסי אשראי ובין מערכות פיננסיות ו-CRM.

– מאפשרת ביצוע חיובים חוזרים בצורה נוחה.

– נותנת פתרון לבעיית אבטחת נתונים ועמידה בתקן

– חוסכת עלות אחזקת קו טלפון ייעודי עבור מסוף סליקה.

הטיפים של חברת CrediMatch לבחירת מערכת הסליקה הטובה והמקצועית ביותר

בשוק קיימים סוגים רבים של מערכות סליקת כרטיסי אשראי ולכן בעת בחירת המערכת יש להקפיד לבדוק את הנתונים הבאים:

– תכונות המערכת

– גמישותה והתאמתה לצרכים עתידיים

– אמינותה ועמידותה של מערכת הסליקה

–  אפשרות עדכון המערכת לצרכים ספציפיים של כל עסק

מה הן התכונות העיקריות שבית עסק מצפה שיהיו למערכת הסליקה שהוא רוכש?

– שתהליך הסליקה יוכל להתבצע על כל סוגי כרטיסי האשראי הקיימים בשוק.

– שניתן יהיה לבצע סליקה ידנית עבור לקוחות שמעוניינים לשלם דרך הטלפון

– שהמערכת תוכל לתת פתרון לכל סוגי העסקאות – תשלומים, הוראות קבע, אישור ידני וכדו'.

– שתהיה במערכת הסליקה אופציה לביטולים וזיכויים

– המצאות ממשק ניהול ומערכת דוחות למעקב אחר כל פעולות הסליקה ודיווחי שידורים.

– שמערכת הסליקה תוכל להתממשק לכל שפות התכנות

– שניתן יהיה לאחסנה בכל חוות שרתים

– שניתן יהיה לבצע סליקה עם PayPal ואמצעי תשלום נוספים

– שתוכל להתבצע התממשקות קלה למערכות פיננסיות, בילינג ו – CRM.

– שהסליקה תוכל להיות בכל סוג מטבע

– שתהיה תמיכה טלפונית זמינה ומקצועית לאורך שעות פעילות העסק

כיצד נקבעת אמינות מערכת הסליקה באינטרנט?

אמינותה ויציבותה נקבעות לפי איכותה מבחינה טכנולוגית ולפי התשתיות שהיא מתבססת עליהן. הפרמטרים הקובעים מבחינת אמינות ויציבות הם:

  • אבטחת מידע- אבטחת נתוני כרטיסי אשראי מחמירה ועמידה בתקן PCI DSS level 1
  • זמינות – יכולת המערכת לעבד כמה עסקאות סליקה בו זמנית ותוך זמן תגובה קצר
  • שרידות –  יכולת המערכת לעבוד גם בעת הפסקות חשמל ונפילות תקשורת.
  • שירות לקוחות –  האם המערכת מספקת שירות לקוחות ותמיכה טכנית לאורך כל היממה.
  • אמינות בשידורי עסקאות, דיווח סטטוס העסקאות ללקוח ויכולתה להתאושש מנפילת שידורים.

מערכת הסליקה של חברת CrediMatch – הפתרון האידיאלי לכל עסק

מערכת סליקת כרטיסי האשראי המתקדמת והחכמה של חברת  CrediMatch מאפשרת מתן פתרונות סליקה ברמה גבוהה לבתי עסק וחברות.

החברה אינה מתפשרת באיכותה של התשתית הטכנולוגית בה בנויה המערכת ומקפידה על אבטחת נתונים מחמירה ועמידה בתקן PCI: DSS Level 1.

שירותי הסליקה אותם מציעה חברת CrediMatch  מיועדים לאפשר לכל בית עסק המשתמש בהם חיסכון רב בעלויות.

המערכת כוללת ממשק ניהול ידידותי שבעזרתו ניתן לבצע את תשלומי האשראי במגוון דרכים, כגון: אתר אינטרנט, דרך הוראות קבע, באפלקציות ועוד.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על הפתרונות שלנו? צרו עמנו קשר, ונשמח לספק לכם ייעוץ מותאם לצרכים שלכם.

מוזמנים לקרוא גם על הכחשת עסקה

וגם על פקודות יומן

תוכן עניינים

שתפו את הכתבה
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
יניב עוז
יניב עוז

מאמר זה נכתב על ידי עוז יניב, רו"ח עם ניסיון של שנים בעולם האשראי והבנה עמוקה על תהליך האשראי בישראל.

ממליצים על מערכת התאמות אשראי