השירותים החשובים של CrediMatch

מערכת התאמות אשראי של חברת CrediMatch הינה מיזם לפיתוח התאמות אשראי המקיף בישראל.
המערכת האינטרנטית המתקדמת מספקת פתרון מושלם לבדיקה ולתיאום של עסקאות בכרטיסי אשראי.
מעתה לא יהיו לבעל העסק יותר חששות שיהיה חוסר איזון בין סכום עסקאות האשראי לבין הכנסותיו בפועל מעסקאות אלו.
המערכת המתקדמת הינה כלי בקרה מתוחכם וקל המבצעת התאמת נתונים מול קבצים של חברות האשראי ו/או חברות הניכיון.
בבדיקה זו היא יכולה לאתר עסקאות חריגות, ביטולי עסקאות, תנועות שלא נקלטו וחריגה בעמלות.
כמו כן היא מסוגלת לספק דוחות חתך שבעל העסק מעוניין לקבל נתונים עליהם.

כל השירותים החשובים עבורכם במערכת אחת:

#1- דו"חות בקליק- דו"חות התאמה למייל

לחברת CrediMatch שירות חדש המעביר למייל בית העסק את נתוני הבקרה וההתאמות של כרטיסי האשראי – עד רמת העסקה הבודדת – מדי חודש.
בתהליך זה מתקיימת בדיקה של כל כרטיסי האשראי ואיתור חוסר התאמות שעלולים להימצא בתהליך עסקאות כרטיסי האשראי.

סוגי דו"חות הבקרה:

– כל הפעילות המתואמת התקינה.

– רשימה פרטנית של החריגים והפערים שהתגלו בתהליך הבדיקה

– דו"ח תזרים של הזיכויים בפועל

– דו"ח סיכום עסקאות חודשי

יתרונות:

– שירות התאמות קל, נוח ונגיש הישר לתיבת המייל 

– מותאם לבתי עסק קטנים ובינוניים 

– עומד בכללי ה-PCI

2#- התאמות קופה במערכת ניהול התאמות כרטיסי אשראי שלחברת CrediMatch

בעסקים בסדר גודל קטן וגדול קיים מתקיימות הרבה פעולות של שימוש בכרטיסי אשראי מסוגים שונים וגם מול מועדוני לקוחות מגוונים.

פעילות ענפה זו מחייבת בקרת נתונים הדוקה.

המערכת של חברת CrediMatch מספקת את הצורך הזה תוך כדי חיסכון בזמן ובעלויות.

מערכת ניהול התאמות כרטיסי אשראי של חברת CrediMatch מתאימה גם לשימוש חנות פיזית וכן לאתר מסחר אלקטרוני.

יתרונות:

– מתאים לכל חברות אשראי, הניכיון ולכל סוגי הכרטיסים והעסקאות.

התאמות אשראי עד לרמת העסקה הבודדת

– איתור מהיר של עסקאות

פקודות יומן בממשקים אוטומטים לתוכנות פיננסיות שונות ומערכות CRM.

– קליטה אוטומטית של קבצי ביטולים והכחשות

– מנפיקה מערכת דוחות מגוונת

– מאובטחת ומוסמכת לתקן PCI

– כוללת ממשק בשפות עברית ואנגלית שהינו קל להפעלה

– חברת  CrediMatch  תומכת ומלווה את בית העסק בתהליכי הקמת המערכת והתחזוקה השוטפת.

– פועלת  24/7 ללא הגבלת כמות משתמשים.

– בשימוש במערכת ההפעלה המתוחכמת הזו אין צורך לרכוש חומרה או/ו תוכנה

– אין מחויבות שימוש לטווח ארוך

3#- מערכת ניהול התאמות כרטיסי אשראי של חברת CrediMatch מבצעת בהצלחה וביעילות גם התאמות קופה

התאמות קופה הינו פתרון משלים לבקרת התאמות כרטיסי אשראי החל משלב הקופות ועד לקבלת הזיכויים בחשבון הבנק של העסק.
המערכת מאפשרת גם בקרה נוספת הבודקת את תהליך האשראי באמצעות קבלת נתוני "הקופה" והשוואה לנתוני השידורים לחברות האשראי.
אם מתגלים פערים בנתונים – מפיקה מערכת ההתאמות דו"ח על כך לבעל העסק.

4#- למערכת ניהול התאמות כרטיסי אשראי של חברת CrediMatch  – ממשק ניהול פקודות יומן אוטומטי לכל חברות האשראי והניכיון

ממשק ניהול פקודות יומן אוטומטי הינו פתרון נוסף ומתקדם המחליף את הטיפול הידני בחשבוניות הנייר של חברות האשראי.
פקודת יומן ההפקדות בודקת את העברת העסקה מכרטסת קופה לכרטסת חברת האשראי.
פקודת יומן הזיכויים מציגה את התקבול מחברת האשראי ומפצלת את הדיווח בהתאם למרכיבי הכרטסות:
חובה- בנק, עמלות, מע"מ, הנחות והוצאות שונות. וכן הזכות – חברת אשראי.

 יתרונות:

– מאובטחת ומוסמכת לתקן PCI.

– ניהול פקודות יומן כולל לכל חברות האשראי, הניכיון ולכל סוגי הכרטיסים והעסקאות 

– ממשקים אוטומטים לתוכנות פיננסיות מגוונות ומערכות CRM, כגון: חשבשבת,SAP, פריורטי ועוד.

– קבצי פקודות היומן תואמים לתקנות מע"מ.

– כוללת ממשק בשפות עברית ואנגלית שהינו קל להפעלה  

– חברת CrediMatch תומכת ומלווה את בית העסק בתהליכי הקמת המערכת והתחזוקה השוטפת

– משפרת תהליכים ותורמת לחיסכון בזמן ובעלויות.

#5- מערכת ניהול התאמות כרטיסי אשראי של חברת CrediMatch  –  ניהול בקרה ודוחות אוטומטיים לעסקאות, עמלות, ותזרים מזומנים

ניהול הבקרה והדוחות מאפשר את פילוח העסקאות על פי נתונים שונים והצגתם בחתכים המבוקשים ע"י בית העסק, כגון: חתך זיכויים עתידיים,
חתך תאריך שידור, חתך על פי סכום זיכוי, חתך לפי סניף שבו נעשו העסקאות או לפי סוג חברת האשראי.

יתרונות:

– מבצעת בקרת שידורים –ברמת של כל עסקה פרטנית ששודרה ונקלטה בחברת האשראי.

– מבצעת בקרת עמלות – שגובות חברות האשראי אל מול הסכמי העמלות מול אותן חברות.

– יוצרת דוחות סיכום עסקות – בעזרתן ניתן לקבל תמונה שלמה של כלל עסקאות האשראי.

– מבצעת פעולות מיוחדות – יוצרת דו"ח המשקף את כל הפעולות החד-צדדיות שנעשו על ידי חברות האשראי והניכיון שלא קשורות לעסקה ספציפית, כגון: דמי ניהול, קיזוז עמלות וכדו'.

– מפיקה דו"ח תזרים מזומנים עתידי לצורך ביצוע התאמות בנקים -בשילוב כל הזיכויים והחיובים בפועל. בעל העסק יכול לבקש דו"ח לפי פרמטרים,

   כגון: שם חברת הסליקה, סניף, סוג אשראי, לפי תאריכים וכדו'. 

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת למערכת משלכם? צרו עמנו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מוזמנים לקרוא גם על הכחשת עסקה

תוכן עניינים

שתפו את הכתבה
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
יניב עוז
יניב עוז

מאמר זה נכתב על ידי עוז יניב, רו"ח עם ניסיון של שנים בעולם האשראי והבנה עמוקה על תהליך האשראי בישראל.

ממליצים על מערכת התאמות אשראי