התאמת כרטיסי אשראי במערכת חשבשבת

בעולם העסקים המהיר, האינטנסיבי והדינמי של ימינו אנו, הקפדה על רישומים פיננסיים מדויקים היא חיונית להצלחה כלכלית. אז מה עושים? כאן נכנסת לתמונה התאמת כרטיסי אשראי למערכת חשבשבת – מערכת התאמת כרטיסי אשראי שמבצעת השוואת נתונים בין העסקאות שבוצעו בבית העסק לבין התשלומים המתקבלים בפועל מחברות האשראי השונות. מערכת זו מותירה לבעלי עסקים לקבל את כל הכסף שהם זכאים לו מן הלקוחות, ומאפשרת ליהנות מפיקוח ובקרה יעילים.

במדריך זה, נבין מהי מערכת התאמת כרטיסי אשראי חשבשבת, נסקור את היתרונות שהיא מציעה בחיי העסק השוטפים, ונעמוד על חשיבותה בטווח הקצר והארוך. 

אז מהי בכלל מערכת התאמת כרטיס אשראי?

מערכת התאמת כרטיסי אשראי היא תוכנה אשר מנטרת בצורה אוטומטית התאמות בין עסקאות מכירה לבין תשלומים המתקבלים מטעם חברות הסליקה והאשראי. באמצעות השוואת נתוני העסקאות אל מול הכספים שהופקדו אצל העסק בפועל, המערכת מזהה ביעילות אי התאמות ומסייעת לעסקים להבטיח שהם מקבלים את כל התשלומים המגיעים להם. בסך הכול, מטרת העל של תהליך ההתאמה היא לוודא שלא נופל כסף בין הכיסאות ושכל התקבולים אכן מתקבלים בהצלחה אצל בעל העסק. 

מספר סיבות נפוצות לאי התאמה 

אי התאמות בין סכומי העסקה לבין התשלומים שהתקבלו אצל בעל העסק עלולות להיווצר בשל כמה סיבות מרכזיות:

  • הכחשת עסקה – לעיתים, לקוחות מדווחים על הכחשת עסקה הגם שקיבלו את המוצר או השירות. ייתכן שמדובר בטעות תמימה וייתכן שמדובר ב"שיטת מצליח", אך בכל אופן התוצאה מבחינת בעל העסק היא זהה – אי התאמה.
  • כשלים בהשלמת העסקה – בעיות בעיבוד העסקה כגון מספרי אישור כפולים או מספרי אישור טלפון לא חוקיים עלולות לגרום לאי התאמה.
  • כשלים טכנולוגיים – שגיאות טכניות במערכות העיבוד עלולות לסכל את גמר העסקה ולפיכך להוביל לאי התאמה.
  • טעויות אנוש – טעויות ידניות בהזנת פרטי העסקה עלולות לשבש את התקשורת בין העסק לבין חברת האשראי, מה שמתרגם בסופו של דבר לאי התאמה.

מדוע אני זקוק/ה למערכת התאמת כרטיסי אשראי חשבשבת?

כפי שראינו מעלה, אי התאמה בעסקאות היא עניין שבשגרה. על מנת להימנע מהפסד כספי ניכר הנובע מאי התאמות שכאלו, כדאי להצטייד במערכת התאמת כרטיסי אשראי וליהנות ממגוון יתרונות ניהוליים ופיננסיים. 

  • כיסוי מקיף – המערכת מתאימה לכל סוגי העסקים ולכל חברות הסליקה. 
  • מהירות ודיוק – המערכת מאפשרת לעסקים לבצע התאמות מהירות ולזהות טעויות באופן מיידי ואוטומטי. ההליך הממוחשב מקטין את הזמן המושקע בתהליכי התאמה ידניים ומסייע בשמירה על רישומים פיננסיים מדויקים.
  • פתרון בזמן אמת – המערכת מאתרת באופן מיידי פערים בתשלום ומתריעה על כך בזמן אמת לבעל העסק. כך, עסקים יכולים להידרש לפתרון הבעיה במהירות וביעילות ולדרוש חיוב חוזר עבור עסקאות שבהן לא התקבל התשלום המבוקש.  
  • חיסכון בזמן ומשאבים – אוטומציה של תהליך ההתאמה חוסכת זמן עבודה משמעותי למחלקת הנהלת החשבונות ומאפשרת לעסק להתייעל ולהתמקד בצמיחה והתפתחות. 
  • דיווח וייצוא נתונים – המערכת כוללת פונקציית הפקת דוחות עם חיפוש נתונים חכם, לרבות ייצוא נתונים לאקסל. תכונה זו משפרת את יכולת העסק לנתח נתוני עסקאות והסיק תובנות משמעותיות ברמה העסקית.
  • התממשקות עם מערכות פיננסיות – מערכת התאמת כרטיסי אשראי יכולה להתממשק עם מערכות פיננסיות שונות כמו חשבשבת, רווחיות, סאפ ופריוריטי. 
  • שקט נפשי – הטמעת מערכת התאמת כרטיסי אשראי מספקת שקט נפשי וביטחון כלכלי לעסקים. על ידי הבטחת התאמה מדויקת של כל העסקאות, עסקים יכולים למנוע הפסדי הכנסות ולשמור על רישומים פיננסיים מדוקדקים.

CrediMatch – היעד המוביל להתאמת כרטיסי אשראי עבור חשבשבת

CrediMatch הנו מיזם חדשני ומקיף להתאמות אשראי בישראל. הפתרון פותח על ידי אנשי טכנולוגיה, בוגרי תעשיית ההייטק הישראלית, ורואי חשבון מנוסים בעלי רקע מקצועי עשיר בניהול עסקים. המערכת של CrediMatch משקפת הבנה מעמיקה של חיי העסקים בישראל וזוכה להצלחה כבירה בענף הפיננסי. ואכן, כיום, המספרים מדברים בעד עצמם. מערכת ההתאמה של CrediMatch בודקת למעלה מ-10,000,000 עסקאות בחודש, ונותנת שירות אמין ומקצועי למיטב בתי העסק בישראל. 

לפרטים נוספים ולייעוץ ללא עלות, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר במס' 073-2725050.

תוכן עניינים

שתפו את הכתבה
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
יניב עוז
יניב עוז

מאמר זה נכתב על ידי עוז יניב, רו"ח עם ניסיון של שנים בעולם האשראי והבנה עמוקה על תהליך האשראי בישראל.

ממליצים על מערכת התאמות אשראי