איך עושים פקודות יומן? ב-2025 עושים את זה רק באופן אוטומטי, טכנולוגי ומקוון

איך עושים פקודות יומן ב-2025? בעוד בעבר היה נהוג לרשום פקודות יומן באופן ידני בהתבסס על הפירוט המסורבל והחלקי שהתקבל מחברות האשראי, כיום ניתן לעשות זאת באופן מקוון, טכנולוגי ואוטומטי. באופן זה ניתן לחסוך זמן ומאמצים למחלקת הנהלת החשבונות בארגון, ליהנות מבהירות ושליטה כלכלית, למנוע טעויות אנוש ולהימנע מאובדן של כספים רבים. במאמר זה נפרט את כל מה שתשיגו באמצעות מעבר לרישום פקודות יומן באופן אוטומטי ומקוון. 

קבלת פירוט מלא ומדויק עבור כל עסקה

הפירוט המתקבל מחברת האשראי הוא מבולגן, ארוך וחסר – ובעלי עסקים, מנהלי חשבונות וסמנכ"לי כספים מכירים זאת היטב. מערכת טכנולוגית ומתקדמת תשלים עבורכם את המידע החסר ותספק לכם פירוט מלא, נוח וברור אודות כל עסקה עבורה קבלתם תשלום כך שתוכלו לשייך בין שוברים פתוחים לתקבולים שהתקבלו בכל מועד זיכוי.

ניטור ומעקב אחר עסקאות ותקבולים לצורך מניעת אובדן כספים

פעמים רבות מחלקת הנהלת החשבונות לא מודעת להכחשות אשראי שהוגשו ו/או לא מודעת לקיומם של שוברים פתוחים במערכת, משמע היא לא יודעת אילו עסקאות מצריכות טיפול נוסף כי לא התקבל התשלום עבורן. כתוצאה מכך העסק מאבד כספים רבים. באמצעות מערכת טכנולוגית תקבלו התראה מיידית כאשר מתבצעת הכחשת עסקה, תזהו שוברים פתוחים ותוכלו לעקוב אחר כל העסקאות שבצעתם ולוודא שהתקבל עבורן תשלום מוצלח בחשבון הבנק.

חיסכון בזמן ומאמצים עם סגירה אוטומטית של הספרים

רישום פקודות יומן ועמלות והקלדת חשבוניות באופן ידני צורך זמן רב ממחלקת הנהלת החשבונות. איך עושים פקודות יומן באופן שחוסך לארגון זמן רב ומאמצים? באמצעות מערכת שמבצעת סגירה אוטומטית של כל עולם הנהלת החשבונות בתוך הספרים (ברמת השובר הבודד) תחסכו זמן רב ומאמצים לעובדים ותייעלו את ניהול החשבונות בעסק או בארגון.

הגשת דיווח מפורט למע"מ PCN

באמצעות מערכת שרושמת פקודות יומן באופן אוטומטי ומקוון תעמדו בדרישות מע"מ ותשדרו דוחות דו-חודשיים מדויקים לעילא ולעילא ללא בעיה. 

איך עושים פקודות יומן? מניעת טעויות אנוש

איך שלא נהפוך את זה – רישום פקודות יומן באופן ידני הוא לא רק מיושן ומסורבל, אלא גם פותח פתח למגוון רחב של טעויות אנוש. באמצעות מערכת אוטומטית, שמוציאה את הגורם האנושי מהמשוואה, תוכלו למנוע טעויות אנוש מצערות וכל הכרוך בהן, לרבות עוגמת נפש ואובדן של כספים רבים. 

איך עושים פקודות יומן באופן אוטומטי, מתקדם ומקוון? עם CrediMatch – מערכת טכנולוגית לביצוע התאמות אשראי 

למה להתאמץ כשיש את CrediMatch? באמצעות המערכת המתקדמת של CrediMatch תוכלו לקחת את הנהלת החשבונות של העסק שלכם לשלב הבא. 

המערכת תספק לכם בהירות ושליטה במצב ותוודא שאכן התקבל תשלום מוצלח עבור כל עסקה באמצעות כלים מתקדמים לביצוע התאמות כרטיסי אשראי. לאחר מכן היא תבצע את ההתאמה גם בתוך מערכת הנהלת החשבונות של העסק ותסגור באופן אוטומטי את העסקאות עליהן התקבל תשלום מוצלח. מדובר בסגירת מעגל מלאה של כל עולם הנהלת החשבונות בתוך מערכת הנהלת החשבונות והספרים של העסק.

יתרה מכך, דעו שצורת רישום פקודות היומן של המערכת נוחה וייחודית ותותאם באופן אישי לעסק או לארגון שלכם בשביל שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר. 

פנו אלינו כעת דרך האתר או במספר הטלפון 073-2725050 לקבלת ייעוץ אישי ללא עלות ותיאום הדגמה אישית. 

מידע נוסף

למי מתאימה המערכתלעסקים בגודל בינוני עד גדול 
יתרונות המערכתמניעת טעויות אנוש, חיסכון בזמן ובמאמצים, סגירה אוטומטית של הספרים, טיפול בהכחשות עסקה, מעקב אחר שוברים פתוחים, ניטור עסקאות מלא, מניעת אובדן כספים, ייעול הנהלת החשבונות בארגון
ממשק וחוויית משתמשנוח, ידידותי ובהתאמה אישית לצרכים ולרצונות של כל עסק, חברה וארגון 

שאלות נפוצות – איך עושים פקודות יומן

  1. אני מקבל פירוט עסקאות חלקי בלבד מחברת האשראי. כיצד המערכת תעזור לי בגזרה?

תשובה: מערכת CrediMatch מספקת לחברות, ארגונים ועסקים פירוט מלא, נוח וברור של כל עסקה עבורה התקבל תשלום כך שיהיה ניתן לשייך בין שוברים פתוחים במערכת הנהלת החשבונות של העסק לתקבולים שהתקבלו בכל מועד זיכוי.

2. האם המערכת מבצעת סגירה אוטומטית של הספרים ברמת השובר הבודד? 

תשובה: בהחלט. מערכת CrediMatch מבצעת סגירה אוטומטית של כל עולם הנהלת החשבונות בתוך ספרי הנהלת החשבונות של העסק ברמת השובר הבודד. באופן זה מחלקת הנהלת החשבונות חוסכת זמן ומאמצים וכל מערך ניהול החשבונות בעסק מתייעל באופן משמעותי.

תוכן עניינים

שתפו את הכתבה
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
יניב עוז
יניב עוז

מאמר זה נכתב על ידי עוז יניב, רו"ח עם ניסיון של שנים בעולם האשראי והבנה עמוקה על תהליך האשראי בישראל.

ממליצים על מערכת התאמות אשראי